Alle felter merket (*) er obligatoriske.

Vennligst les våre vedtekter hvor hvem som kan bli medlem er forklart. Er du likevel i tvil om ditt firma kvalifiserer så ta kontakt med oss.

Din søknad vil bli behandlet av styret og så snart det er tatt en avgjørelse vil du bli kontaktet.

Opplysninger som du registrerer i denne søknaden er nødvendige for å registrere deg som medlem. Formålet med innsamling, registrering og ulik behandling av personopplysninger er å forvalte, administrere og følge opp BTF-medlemskapet på en best mulig måte.

Firmaet som søker må være et norskregistrert foretak.

Vi må ha ditt samtykke for å kunne publisere informasjon om deg og ditt firmas medlemskap på BTF sine hjemmesider. Dette dreier seg om firmanavn, webside, tilholdssted, faggruppetilhørighet, hvem som er kontaktperson(er), og din eller deres kontaktinformasjon (epostadresse og telefonnummer).

Vennligst gjør et valg.
BTF gjør ulike utsendelser til sine medlemmer. Hovedsakelig pr. e-post.
Invalid Input
Vennligst gjør dine valg.
Invalid Input
Legg ved kopi av godkjennelser etc. i PDF-format. Kan også sendes i epost til vårt sekretariat.